Опис послуги
Територіальність
Надбавка призначається за фактичним проживанням у Кременчуцькому районі Полтавської області
Необхідні документи
1. Заява про призначення допомоги, що складається за формою, затвердженою Мінсоцполітики.
2. Паспорт громадянина України, або, в разі його відсутності, інший документ, що посвідчує особу заявника (копія).
3. Довідка про реєстраційний номер облікової картки платника податків заявника (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті) (копія).
4. Для внутрішньо переміщених осіб – довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (копія).
5. Свідоцтво про народження дитини з інвалідністю (копія) та довідка про реєстрацію місця проживання (форма 13).
6. Довідка з місця навчання із зазначенням перебування (не перебування) на повному державному утриманні.
7. Копія рішення суду про усиновлення дитини.
8. Довідка про реєстрацію місця проживання особи з інвалідністю з дитинства (форма 13) чи копія паспорта особи з інвалідністю з дитинства з відомостями про місце проживання.
9. Довідка про реєстрацію місця проживання законного представника, піклувальника, який подав заяву (форма 13), чи копія паспорта з відомостями про місце проживання.
10. Посвідка на постійне або тимчасове проживання (копія) – для іноземців та осіб без громадянства.
11. Заява з банку для проведення соціальних виплат.
Якщо із заявою звертається опікун або піклувальник, подається також:
12. Копія рішення про встановлення опіки (піклування) та призначення дитині з інвалідністю опікуна (піклувальника);
13. Копія рішення суду про визнання особи недієздатною (для недієздатної особи).
14. Копія рішення суду про призначення опікуна особі з інвалідністю з дитинства або копія документа, що підтверджує повноваження представника закладу (органу опіки та піклування), який виконує функції опікуна.
Для призначення надбавки на догляд одинокі особи з інвалідністю з дитинства II–III груп у заяві про призначення державної соціальної допомоги повідомляють про відсутність працездатних родичів, зобов'язаних за законом їх утримувати (незалежно від місця їх проживання) та додатково подають:
15. Висновок лікарсько-консультативної комісії лікувально-профілактичного закладу щодо потреби у постійному сторонньому догляді.
Для призначення допомоги на догляд за дитиною з інвалідністю законний представник додатково подає (крім одиноких матерів):
16. Копія трудової книжки, довідка з центру зайнятості про те, що особа не перебуває на обліку як безробітна, довідка про доходи за останній звітний період (рік) (для ФОП), а в разі відсутності трудової книжки – лише зазначені довідки.
Для призначення допомоги на догляд за дитиною з інвалідністю одинока мати додатково подає:
17. Оригінал довідки органу реєстрації актів цивільного стану про підстави внесення до книги реєстрації народження відомостей про батька дитини (на яку призначається надбавка на догляд), якщо одинока мати не перебуває (не перебувала) на обліку в уповноважених органах як одинока мати, або довідку зазначених органів про те, що вона перебуває (перебувала) на обліку як одинока мати дитини з інвалідністю, на яку призначається надбавка на догляд.
Примітка: копії звіряються з оригіналами.
У разі отримання будь-яких видів державних допомог за попереднім місцем проживання (реєстрації) заявником подається заява про необхідність запиту особової справи за попереднім місцем проживання.