УВАГА! ЗМІНЕНО ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ З ДЕРЖРЕЄСТРАЦІЇ
09.02.2017
8 лютого 2017 року, на черговому професійному навчанні підбито підсумки роботи адміністраторів Центру надання адміністративних послуг у місті Кременчуці у сфері державної реєстрації нерухомого майна та бізнесу.
Наголошено, що на сьогодні звернутися з питаннями державної реєстрації жителі не тільки міста, але й області, на власний вибір, можуть або до ЦНАП у місті Кременчуці, або безпосередньо до суб’єкта надання послуги - Управління державної реєстрації виконавчого комітету Кременчуцької міської ради. Так, протягом 2016 року через Центр оформлено 55 відсотків звернень, а через Управління – 45 відсотків заяв. Зазначено, що незважаючи на те, що майже кожне звернення з питань держреєстрації та наданий пакет документів мають індивідуальні особливості, адміністраторами Центру забезпечено на належному рівні обслуговування громадян. Цьому також сприяє налагоджена співпраця та обмін досвідом з Управлінням державної реєстрації.
На занятті також були присутні реєстратори Управління державної реєстрації виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Анастасія Фисун та Лілія Поркіна. Спеціалістами Управління було висвітлено основні зміни у порядку державної реєстрації, які набули чинності з 1 січня 2017 року, серед яких, зокрема, зміна порядку нарахування адміністративного збору.
Зокрема, розміри адміністративного збору за проведення державної реєстрації прав та їх обтяжень, внесення змін до записів Державного реєстру прав та надання інформації з Державного реєстру прав з січня 2017 року становлять:
№
п/п
|
Види адміністративного збору
|
Строки проведення державної реєстрації/
надання інформації
|
Розміри
адміністративного збору
|
Розмір, грн.
|
1
|
за державну реєстрацію права власності
|
|||
1.1
|
за державну реєстрацію права власності
|
у строк, що не перевищує
5 робочих днів
|
0,1прожиткового мінімуму для працездатних осіб
|
160 грн.
|
1.2
|
за державну реєстрацію права власності
|
у строк
2 робочі дні
|
1 прожитковий мінімум для працездатних осіб
|
1600 грн.
|
1.3
|
за державну реєстрацію права власності
|
у строк 1 робочий день
|
2 прожиткових мінімуми для працездатних осіб
|
3200 грн.
|
1.4
|
за державну реєстрацію права власності
|
у строк 2 години
|
5 прожиткових мінімумів для працездатних осіб
|
8000 грн.
|
2
|
за державну реєстрацію інших речових прав, відмінних від права власності (крім іпотеки)
|
|||
2.1
|
за державну реєстрацію інших речових прав, відмінних від права власності (крім іпотеки)
|
у строк, що не перевищує
5 робочих днів
|
0,05 прожиткового мінімуму для працездатних осіб
|
80 грн.
|
2.2
|
за державну реєстрацію інших речових прав, відмінних від права власності (крім іпотеки)
|
у строк 2 робочі дні
|
0,5 прожиткового мінімуму для працездатних осіб
|
800 грн.
|
2.3
|
за державну реєстрацію інших речових прав, відмінних від права власності (крім іпотеки)
|
у строк 1 робочий день
|
1 прожитковий мінімум для працездатних осіб
|
1600 грн.
|
2.4
|
за державну реєстрацію інших речових прав, відмінних від права власності (крім іпотеки)
|
у строк 2 години
|
2,5 прожиткових мінімумів для працездатних осіб
|
4000 грн.
|
3
|
за державну реєстрацію обтяжень речових прав, іпотеки
|
|||
3.1
|
за державну реєстрацію обтяжень речових прав, іпотеки
|
у строк, що не перевищує
2 робочих дні
|
0,05 прожиткового мінімуму для працездатних осіб
|
80 грн.
|
4
|
за внесення змін до записів Державного реєстру прав, у тому числі виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника
|
|||
4.1
|
за внесення змін до записів Державного реєстру прав, у тому числі виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника
|
у строк, що не перевищує 1 робочого дня
|
0,04 прожиткового мінімуму для працездатних осіб
|
60 грн.
|
5
|
за отримання інформації з Державного реєстру прав, у порядку ст. 32 Закону
|
|||
5.1
|
отримання інформації, витягу в паперовій формі
|
у строк, що не перевищує 1 робочого дня
|
0,025 прожиткового мінімуму для працездатних осіб
|
40 грн
|
5.2
|
отримання інформації, витягу в електронній формі
|
після внесення плати за надання інформації через Інтернет з використанням платіжних систем
|
0,0125 прожиткового мінімуму для працездатних осіб
|
20 грн.
|
Розміри адміністративного збору за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, внесення змін до записів Єдиного державного реєстру та надання інформації з Єдиного державного реєстру з січня 2017 року становлять:
№
п/п
|
Види адміністративного збору
|
Розміри
адміністративного збору
|
1.
|
за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу (крім громадських об’єднань та благодійних організацій), що містяться в Єдиному державному реєстрі, крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою
|
0,3 прожиткового мінімуму для працездатних осіб (480 грн.)
|
2
|
за державну реєстрацію змін відомостей про прізвище, ім’я, по батькові або місцезнаходження фізичної особи - підприємця
|
0,1 прожиткового мінімуму для працездатних осіб (160 грн.)
|
3
|
за державну реєстрацію на підставі документів, поданих в електронній формі
|
75 відсотків адміністративного збору, встановленого статтею 36 Закону
|
4
|
за виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника
|
30 відсотків адміністративного збору, встановленого статтею 36 Закону
|
5
|
за надання відомостей з Єдиного державного реєстру справляється плата в такому розмірі:
|
|
5.1
|
за надання витягу в паперовій формі
|
0,05 прожиткового мінімуму для працездатних осіб (80 грн.)
|
5.2
|
за надання документа в паперовій формі, що міститься в реєстраційній справі
|
0,07 прожиткового мінімуму для працездатних осіб (110 грн.)
|
5.3
|
за надання витягу в електронній формі та документа в електронній формі, що міститься в реєстраційні справі
|
75 відсотків плати, встановленої статтею 36 Закону
за надання відповідного документа в паперовій формі -
|