Опис послуги
Територіальність
Суб’єкт звернення:
Для фізичних осіб зареєстрованих у м. Кременчуці.
Об’єкт звернення:
Об'єкт розташований у м. Кременчуці.
Необхідні документи
1. Заява встановленого зразка.
2. Документи, що посвідчують особу заявника та всіх членів сім’ї (копії*).
3. Довідка про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків заявника та всіх членів сім’ї (копії*).
4. Довідка про реєстрацію місця проживання заявника та всіх членів сім’ї (додаток 13).
5. Документи, видані органами державної реєстрації актів цивільного стану або судом, що підтверджують сімейні, родинні відносини заявника та всіх членів його сім’ї (свідоцтво про народження, свідоцтво про державну реєстрацію шлюбу, посвідчення опікуна або піклуваль-ника), тощо (копії*).
6. Довідка про дохід заявника та всіх членів сім’ї.
7. Відомості з Державного реєстру фізичних осіб- платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків (форма № 10ДР) на заявника та членів сім’ї.
8. Документи, що підтверджують першочергове право на житло (сім’ї з неповнолітніми дітьми, вагітні одинокі жінки, особи, що втратили працездатність, особи пенсійного віку) (копії*).
9. Інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно на заявника та всіх членів сім’ї.
10. Консультаційний висновок спеціаліста (форма первинної облікової документації № 280/о, затверджена наказом Міністерства охорони здоров’я України від 14.02.2012 № 110).
11. Довідка, видана місцевим органом виконавчої влади або виконавчим органом місцевого самоврядування за попереднім місцем проживання, про непридатність наявного у них житла для подальшого проживання (у випадку аварійного стану житлового приміщення, стихійного лиха або за інших підстав).
*Копії документів завіряються особистим підписом заявника (членів його сім’ї), зазначаються ініціали та прізвище, надпис «Згідно з оригіналом» та дата засвідчення копії.
Примітка: копії звіряються з оригіналами.